1 Şubat 2011

İçimden...


Elini tutmadığım hergün diline düşüyorum akşamın,
Önce güneş batıyor, sonra da ben.
Karaları bağlıyorum istemesem de...
Tadılacak tek tat hüzün o saatlerde.
Bir haykırış gönderiyorum sonra ardından,
Kör bir aşığın sağır sevdası oluyorsun...
Öyleya duymuyorsun.
Duysaydın zaten kahrolurdun.
İyi ki gittin diyorum, iyi ki gittin...

Yüzünü görmediğim hergün hüzüne düşüyorum,
Önce sigaram yanıyor, sonra da ben.
Bu hergün böyle...
Artık ben hüzünü daha çok seviyorum...
Kalem düşüyor elimden,
Ve bir Polyanna kalemi alıyor elimden,
Tekrar tekrar yazıyor;
Olsun;
Ben hüznü daha çok seviyorum...
Ben hüznü daha çok seviyorum...
Ben hüznü daha çok...

İçine düştüğümden beri böyle...
İçinden düştüğümden beri...

Boşver kimse duymadı, sen bile; içimdendi...
Herşey içimden....

7 YORUM:

yalnızyakamoz dedi ki...

M.Y.S :( yorumsuz sen biliyorsun
offff bu şarkının başıda çok fena zaten buna benzer müzikler benim hoşuma gidiyo atsana benim blogada ama sadece keman olsun bunun başındaki gibi

haYaL@ dedi ki...

şiirin tadı damağımda kaldı,kısa geldi,daha uzun uzun yazmalısın...mükemmeldi....

LieLLa dedi ki...

Şiire söz yok...
Ama resme 10 dakkadır bakıyorum.
Taksimdeki kuş görüntüleri vardı ya, demek sonumuz böyle olacak. Burayada gitmişler önceden. Sdmkls, tamam uykum var la ondan.

Mayscım benim.
Hööörrk. :D

uğurböcüğüm dedi ki...

harikaydı.harika ama az bize yetmiyor.daha çok yadadaha sık yazmalısın.yazılarını okurken eminim herkez benim gibi düşünüyordur.
neden içimizdekileridışa vuramayızki,neden hep bir kenara çekilip içimizde patlayan volkanları susturmaya çalışırızki???
neden ,neden ,neden???

vєssєℓαм dedi ki...

Resım Nedense Cokk Dıkkatımı Cektı O Nasıl Bi Resim :s

naku dedi ki...

cok guzelmis siirin..ayrica fotografta cok iyi secilmis..cok begendim yaa blogunu ;)...takipteyim ;) ...nalankutlu.blogspot.com

M.Y.S dedi ki...

Tşkler....

Yorum Gönder

Yazdığın yazgın olsun...