25 Şubat 2011

Olay yeri



Yitiriyoruz sevdayı ansızın, bir ezber siliniyor ve biz vurdumduymaza dönüyoruz.
Gözümüzden düşüyor sevda, en sessiz hıçkırıklara tanık oluyor yüzümüz.
Ağlamayı bile unutmuşuz, öyleya o ana kadar gülüyorduk biz. Gülüyor-duk...
Tutmayı unutalı çok olmuş, düşüyor sevda ve biz sadece bakıyoruz...
Ama son kez tutmalıyız ellerimizi, göz göze, sessiz bir veda, en olağanı...
En sessiz olay yerine tanık oluyor zaman, sağ kalan herkes katil.
Gitmek gelmez akla o an, ta ki sırt sırta dönünceye kadar.
Gitmeleri bile unutmuştuk oysa.
Unuttuğumuz ne varsa oracıkta yeniliyoruz ona...
Saniyeye iki adım düşüyor payımıza, bir sen bir ben... Gidiyoruz...
Arkamıza bakmayı bile unutuyoruz orda, yeni bir yenilgi daha...
Oysa biz hep bakacağız arkamıza, katlettiğimiz sevdamıza...
...
Elim cebime gidiyor, senin hediyen bir çakmak orada yakıyor beni.
Soluksuz kalıyor sigaram, ateşsiz ve elim dudaklarıma küs, uğramıyor nicedir...
Herşeyi duman ettikten beri böyle...




4 YORUM:

Angel dedi ki...

Resımmm Cok Enteresan :D

Adsız dedi ki...

m.y.s .. eline sağlık.son cümle..sondu.

M.Y.S dedi ki...

Tşkler...

Lolit@ dedi ki...

Merhaba, bu yazıları sen mi yazıyorsun?Çok iyiler.
Not: Blogta belirli bir tecrübeye sahipsin gördüğüm kadarıyla. Benim de bloguma bakıp, eksiklerim varsa ya da eklemek istediğin bir şeyler varsa bunları bana iletirsen çok memnun olurum. Teşekkürler.

Yorum Gönder

Yazdığın yazgın olsun...