23 Ekim 2010

Deli Aşık


Yine pembe süslü siyahlara itiyorsun beni,
Geri adm atmak öyle zorki!
Git diyorsun; gidiyorum...
Buz gibi karanlık oluyorum sonra,
yitiriyorsun beni.
Dur diyor musun?
Kal diyor musun? Duymuyorum...
Tuz gibi dağılıyorum sonra,
her zerrem her yerde.
Gri oluyorum, ne siyah ne beyaz, ya da her ikisi!
Karışıyorum yine, dalgalarm karaya vuruyor sonra,
Çalkalanıyorum, o kadar sert çarpyorumki kayalara,
Ve kaya oluyorum sonra, kendi kendini tokatlayan bi deli gibi..
Sonra aşık oluyorum, "deli aşık"...

3 YORUM:

Vanilya Çubuğu dedi ki...

o kadar da iyi birşey değil aşık olmak:/ pembe gözlüklerle baktığını sanıyosun önce ama sonra bi bakıyosun sadece çerçeve pembe gerisi hep siyah

DOREMİ dedi ki...

Unutma her "git" sözü gerçekte gitmen için söylenmiyor..

M.Y.S dedi ki...

belkide ben gitmek için bahane arıyorumdur :)

Yorum Gönder

Yazdığın yazgın olsun...